Welcome, Guest. Please login or register.
May 25, 2012, 12:36:12 AM
1125166 Posts in 83318 Topics by 14969 Members
Latest Member: kaitekid

Home Help Search Calendar Login Register
YoYo Nation.com - Voice of the Nation  |  Voice of the Nation  |  Yo-Yo Clubs & Meets  |  Belgian yoyoers unite! « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Belgian yoyoers unite!  (Read 1134 times)
Devenda
Trade Count: (0)
The Nation

Belgian yoyoers unite!
« on: January 26, 2011, 08:04:04 AM »

I dont know if i'm allowed to use Dutch here, but here I go.
(It's not that you will miss much if you don't speak Dutch:))

Aangezien er heel weinig mensen zijn in België die yoyoen dacht ik dat we misschien eens een lijst konden maken met yoyoers die
in België wonen.
Zo kunnen we misschien tips uitwisselen enzo.

Dus indien je dit leest kun je misschien zeggen waar je woont en welke yoyo's je hebt?
yoyophone
Trade Count: (2)
The Nation

aka. SenZaM

Re: Belgian yoyoers unite!
« Reply #1 on: January 26, 2011, 09:25:54 AM »

niet dat ik uit belgië kom, maar ik weet wel dat "djmatz" uit belgië komt. Hij yoyo'ed al erg lang zover ik weet. Verder was er ook nog iemand die yoyos maakte, de baas van T3k yoyos, misschien kan je hem mailen ofzo.

Ik zelf kom uit het zuiden van Nederland, dus misschien kan ik ook naar een meet in België komen als het dichtbij genoeg is. Ik woon in de buurt van Breda en yoyo al meer dan 2 jaar en heb meer dan 40 high end metaal yoyos

Translated version:

I'm not from Belgium myself, but I do know that djmatz lives there. He has been yoyoing for a pretty long time if I recall correctly. Also there was a yoyo company from belgium called T3K yoyos, maybe you can get in touch with him too.

I myself am from the south of the Netherlands (near Breda), so I can maybe come to a meet to if there is going to be one.
« Last Edit: January 26, 2011, 09:27:39 AM by yoyophone » Logged

All yoyos have one thing in common... None come with 'tricks included' lolol..
Devenda
The Nation

« Reply #2 on: January 26, 2011, 02:25:18 PM »

klopt, heb hem zonet gecontacteerd :p
En ik 'blacksun' is ook van Belgie, hij heeft nog yoyo's geanodizeerd enzo.

Een meeting zou zeer welkom zijn, je weet maar nooit:p
Marz05
The Nation

« Reply #3 on: September 11, 2011, 07:51:07 PM »

Hoi,

Ik ben Belg (jammergenoeg) en reeds enkele maanden geïnteresseerd in yoyo, en heb vooral het internet afgeschuimd om er zo over bij te leren. Nadat ik al enkele beginnersmodellen gekocht en versleten heb (want meer dan dat is hier niet te vinden in België), heb ik maar besloten om via het internet een Yoyofactory DV888 aan te kopen. Binnen een weekje zou hij moeten toekomen... Hopelijk kan ik op die manier wat progressie maken. Goed om te weten dat toch iemand uit m'n land ook geïnteresseerd is  Happy tears
Groeten uit Kortrijk,

Thomas
planta
The Nation

« Reply #4 on: November 30, 2011, 01:59:06 PM »

ik zen oek nen belg en oek jammer genoeg....en ben een jaar ofzo aan het yoyo'en en idd hier in da klein apenland vind je nergens "professionele" yoyo's...en hoe weinig spelers zijn er in ons land? zijn wij de enige? ga binnenkort nog is bestellen van uit Amerika (eerste keer van daar)...daarvoor bestelde ik van een website uit nederland (http://www.yoyo-planet.nl) maar die hun aanbod blijft altijd het zelfde....allee groeten aan de landgenoten!!!cheers Afro
yoyophone
Trade Count: (2)
The Nation

aka. SenZaM

« Reply #5 on: December 21, 2011, 12:03:36 PM »

ik zen oek nen belg en oek jammer genoeg....en ben een jaar ofzo aan het yoyo'en en idd hier in da klein apenland vind je nergens "professionele" yoyo's...en hoe weinig spelers zijn er in ons land? zijn wij de enige? ga binnenkort nog is bestellen van uit Amerika (eerste keer van daar)...daarvoor bestelde ik van een website uit nederland (http://www.yoyo-planet.nl) maar die hun aanbod blijft altijd het zelfde....allee groeten aan de landgenoten!!!cheers Afro

als je interesse hebt kan ik je via pm wat europese yoyo shops sturen (want gewoon weg hier posten mag niet van de moderators). Dat scheelt nogal met importbelasting en verzendkosten
djmatz
Trade Count: (106)
The Nation

** BELGIUM FTW**

« Reply #6 on: January 16, 2012, 02:19:14 PM »

Wow, zie de thread nu pas! Hey iedereen! Ik ben van Limburg, Hasselt maar studeer in Antwerpen.
Ben al zo'n dikke 6jaar bezig met yoyoen en heb een dik jaar geleden de eerste yoyoclub in belgie opgericht. Hij is nog klein (gesloten facebook groep) maar ik geef hen meestal iedere zaterdag les. Heb het voor het moment wel erg druk met school (doe een 2e master). Wil in de toekomst zeker wel eens een meet organiseren. Iedereen die geinteresseerd is kan mij PM'en.

Ik veronderstel dat ik niemand van Belgie ga zien in Praag dit weekend (European Yoyo Championship).

Greetings!
jitse77
The Nation

« Reply #7 on: February 24, 2012, 06:39:02 AM »

hallo ben ook een belg van antwerpen
kij goe da der ng mensen zijn in belgie die yoyo spelen

mijn eerste yoyo was een funtrix die ik in de bartsmit heb gekocht
da ding werkte van geen kanten dus ben ik op internet gaan zoeken en heb in een duncan metal drifter gekocht
da vonnek ok maar brol  tongue

nu speel ik al een tijdje met een yyf 888 en daar ben ik wel heel tevreden van

greetz jitse
xfredericox
Trade Count: (45)
The Nation

Black SUN yoyo concepts

« Reply #8 on: February 24, 2012, 09:41:28 AM »

Zalig ik kom nog zelden op deze site, maar het is leuk om te zien dat de belgische community blijkbaar weer iets aan het uitbreiden is.

Ik ben al een hele tijd bezig met yoyos (wss al een 8-tal jaar of zo), maar stel je er niet te veel bij voor. Ik ben blijven steken op een bepaald niveau en leer tegenwoordig geen nieuwe dingen meer bij, al heb nog regelmatig een yoyo in mn hand.
Ik heb een tijdje custom yoyo anodisatie gedaan (http://frederico.dommel.be) en het ontwerp van de oxy5 is ook grotendeels van mijn hand. (http://www.oxygeneyoyo.com/en/)
Vorig jaar nog met Matz naar praag geweest, helaas kon ik mij dit jaar niet vrijmaken.

Als er een paar mensen nog actief yoyo'en zou ik wel voorstander zijn om eens te meeten, de meeste mensen die ik persoonlijk ken zijn inmiddels gestopt of het scheelt niet veel.

Btw even reclame maken  cool als je geinteresseerd bent in een oxy5, ik heb er nog enkele liggen, nieuw en custom anodized.

Mss tot binnenkort.

edit: ik zie dat hier een mede-kortrijkzaan aanwezig is. Dude contacteer mij als je eens wil afspreken.  Afro
« Last Edit: February 24, 2012, 09:44:47 AM by xfredericox » Logged

My anodizing services: BSA
Jorik
The Nation

« Reply #9 on: March 28, 2012, 12:23:40 PM »

ik ben een Belg en kom van antwerpen
ik yoyo al een jaar en half, ik ben begonnen met yoyofactory velocity en nu heb ik een yoyo factory 888, een kei goeie yoyo
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: